Reacties
Reacties 251 - 300 van 435
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tineke | Heb ik gezien op weerplaza. Geniet er maar van.😎😚 | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Hahaha het verbaast ons ook telkens😉🤩 | 8 aug. '23 |
| Coen Leijten | Wat een gave beelden weer! En wat hebben jullie toch… | 8 aug. '23 |
| Nicole | Ik kan niet wachten ;-) | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Ik heb een filmpje van Granny😂😂😂 | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Ja, daar kom je nu mee ….😉 | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Doen we Ton. | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Vandaag de overtocht naar Noord Ierland. Ik ben benieuwd. | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Wij wilden dat doen, maar je moet de boot reserveren… | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | 😂we hebben haar op video ( alleen voor de intimi😅)… | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Wat tof voor jullie. Het weer wordt alleen maar beter… | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Proost Maarten🥂 | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Vandaag zon! | 8 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Dank je! Er zijn er inmiddels nog een paar gegenereerd.😉 | 8 aug. '23 |
| Tineke | Ha, wat een film beschrijf je daar Je ziet het gewoon… | 8 aug. '23 |
| Goos | Had ik toch maar ff vooraf jullie gemaild. Al deze… | 8 aug. '23 |
| Ton | Wat een mooie rit weer...echt genieten. Het filmen… | 8 aug. '23 |
| Goos | Weer een pracht rit gehad. Bekend stukje Schotland.… | 8 aug. '23 |
| Anja Vd Plasse | Wow prachtig filmpje weer hoor, wat een mooi land… | 8 aug. '23 |
| Anja Vd Plasse | Haha ik zie het helemaal voor me. Geweldig 🤣😂wat… | 8 aug. '23 |
| Nicole | Whahahahaha; nu wil ik ook de foto's zien van… | 7 aug. '23 |
| Anja Vd Plasse | Schitterende reis hè en er volgt nog meer moois in… | 7 aug. '23 |
| Maatje | Weer mooie foto's👌nu even bijkomen en de wijn… | 7 aug. '23 |
| Tineke | Mooi verhaal weer. Geen video's maar foto's… | 7 aug. '23 |
| Willie | Wat een super leuk eerste verhaal. Goede reis. | 7 aug. '23 |
| Ellen en Peter | We zijn nog lang niet klaar Ton😅 | 6 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Wat leuk! Geweldige stek. | 6 aug. '23 |
| Ton | Geweldig weer wat we gezien hebben. Ga zo door. | 6 aug. '23 |
| Wim J | Mooi verhaal en aangekomen op een voor mij bekende… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Herinneringen schrijven 🥰😘 | 5 aug. '23 |
| Goos | +31 6 50 45 68 01 | 5 aug. '23 |
| Tineke | Nog maar een week onderweg en je kan al een foto _video… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Zo snel als dat het weer omslaat. Vanmorgen bakken… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Veel werk ja, maar ook leuk om te doen. We kijken… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Dat went echt heel snel. Eerste dag voelde als een… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | As we speak: we zitten nu heerlijk in de zon🙌🏻☀️ | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Hahaha Thanks! | 5 aug. '23 |
| Goos | 🤣🤣🤣🤣🤣 | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Ja echt wel een van m’n favo plekjes hoor. Vandaag… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Nee heb ik gejat van oude jongenskoor opname met William… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | 🤣👍 | 5 aug. '23 |
| Goos | Tja, wat wil je nog meer. Skye = Schotland in het… | 5 aug. '23 |
| Goos | Btw.....zing jij Ellen? Of komt Peter nog zo hoog… | 5 aug. '23 |
| Goos | Pracht filmpje......memory singletrackroad (= lane) | 5 aug. '23 |
| Anja Vd Plasse | Prachtige rit weer en goed gefilmd hoor 👍🏻👍🏻en… | 5 aug. '23 |
| Jolanda | Zie een beetje op tegen het links rijden maar als… | 5 aug. '23 |
| Coen Leijten | Wat is Skye toch mooi. Zeker als de zon zich ook nog… | 5 aug. '23 |
| Maatje | Prachtig Ellen🐂🐃👌 | 5 aug. '23 |
| Maatje | Weer mooie foto's langs de kustlijn en video… | 5 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Het komt ook zeker op onze favo-lijst. Heel afwisselend… | 5 aug. '23 |


- Ellen en Peter: Graag gedaan Louis en nog…
- Ellen en Peter: Dankjewel Maarten, ook voor…
- Ellen en Peter: Dankjewel voor het volgen…
- Louis Busink: Geweldige verhalen weer!…
- Maatje: Ellen en Peter. wat hebben…
Alle reacties »