Reacties
Reacties 351 - 400 van 435
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jolanda | Ziet er tot nu toe allemaal geweldig uit hoor. Super… | 2 aug. '23 |
| Anja Vd Plasse | Mooie plaatjes om te zien alvast ☺️ Wij rijden… | 2 aug. '23 |
| Goos | Rondom Glascow valt tegen, vonden wij ook, maar de… | 2 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Over twee weken zijn we daar in de buurt. Ik ben benieuwd… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | 😂😂😂 | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Erg simpel allemaal, maar schoon. Dus ogen dicht en… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Was weer heerlijk | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Het was erg leuk om te doen. We hebben nog overwogen… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Haha leuk dat je zo meegeniet! | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Ja en we zijn pas bij dag 3 🙌🏻 | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Zo genieten!!!! | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Doen we zeker! | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | In deze omgeving is dit weer niet zo erg. Hoort er… | 1 aug. '23 |
| Ben | Ik ben daar nog nooit geweest, maar lijkt bet veel… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | 👍🏼het is ook echt fantastisch. | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Het went Frans😉 | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Links rijden went snel, maar in de hectiek is het… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | 😂😂😂 | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Het was genieten! | 1 aug. '23 |
| Lonneke | Ik ben benieuwd naar je ontbijt morgenochtend en of… | 1 aug. '23 |
| Tineke | Zo te lezen veilig geland in een plaatselijke boeren… | 1 aug. '23 |
| Ton | Weer goed aangekomen op je volgende slaaplaats met… | 1 aug. '23 |
| Goos | De HKP is een hele lastige. Vooral met regen. Blij… | 1 aug. '23 |
| Ada | Ah, gaaf! Ben zo blij dat ik bij jullie achterop mag… | 1 aug. '23 |
| Ton | Wat een gave reis | 1 aug. '23 |
| Ton | Geweldig mooie foto's en verhaal...ga zo door… | 1 aug. '23 |
| Ad | De *Liquid Sunshine* die jullie met het filmpje hebben… | 1 aug. '23 |
| Maatje | Wat een mooi filmpje, geweldig natuur alleen een beetje… | 1 aug. '23 |
| Marjelle | Supertof om het zo te zien. We zijn er jaren geleden… | 1 aug. '23 |
| Frans | Het is wel herkenbaar, iedereen staat klaar voor vertrek… | 1 aug. '23 |
| Tineke | Ja zeker misterieus dat landschap zo in de nevel.… | 1 aug. '23 |
| Rob | Mogen we ook verzoeknummers opgeven voor de achtergrond… | 1 aug. '23 |
| Goos | Prachtig filmpje. En petje af hoor, de HKP onder deze… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Zeker doen Coen en ik hou graag het hek voor je open😉 | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Ik ga jullie zeker volgen. Vanaf volgende week wordt… | 1 aug. '23 |
| Coen Leijten | Ellen, wat fijn dat je iemand bij je hebt die de hekken… | 1 aug. '23 |
| Ellen en Peter | Nou, maar dat is echt hoor. Dat maakt het extra mystiek! | 1 aug. '23 |
| Anja Vd Plasse | Wow goed gedaan zeg en respect met die regen en dan… | 1 aug. '23 |
| Lonneke | Wat ongeloofelijk prachtig spannend en knap👏👏👏… | 1 aug. '23 |
| Nicole | Ga ik (nu) regelen ;-) | 31 jul. '23 |
| Ellen en Peter | Het was ook echt een Peet actie. Werkelijk hilarisch! | 31 jul. '23 |
| Ellen en Peter | Zullen we dat ook eens proberen? 😂 | 31 jul. '23 |
| Ellen en Peter | Dankjewel Maarten, het kan nu al niet meer stuk🤩 | 31 jul. '23 |
| Ellen en Peter | Dank je Thomas. Plezier hebben we al volop. | 31 jul. '23 |
| Ellen en Peter | Vanmiddag hebben we echt Engels weer gehad! Maar het… | 31 jul. '23 |
| Lonneke | Graag iedere dag zo'n actie als het kan, ik had… | 31 jul. '23 |
| Nicole | Heerlijk om jullie weer te volgen; bijna net zo leuk… | 31 jul. '23 |
| Maatje | Een mooi verslag van jullie eerste dag, Peter nou… | 31 jul. '23 |
| Thomas Tielemans | Erg leuk om mee te lezen, veel plezier met het rijden… | 31 jul. '23 |
| Coen Leijten | Het eerste verslag al meteen grappig om te lezen.… | 31 jul. '23 |


- Ellen en Peter: Graag gedaan Louis en nog…
- Ellen en Peter: Dankjewel Maarten, ook voor…
- Ellen en Peter: Dankjewel voor het volgen…
- Louis Busink: Geweldige verhalen weer!…
- Maatje: Ellen en Peter. wat hebben…
Alle reacties »