Reacties
Reacties 201 - 250 van 330
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Michiel Ligtenberg | Leuke film, mooie vakantie ook weer. Misschien lees… | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja heel idyllisch | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 💪🏻👍🏼 | 24 jul. '25 |
| Hans de preud'homme | prachtige slaapplek!!!!! | 24 jul. '25 |
| Frank | Fijn dat het nu niet meer zo warm is voor jullie!… | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Dat doen we zeker! 😉 | 24 jul. '25 |
| Susanne | Wat maken jullie toch leuke dingen mee!! Geweldig… | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja dat lukt Peet weer elke. keer goed. | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Geweldig hè😍 | 24 jul. '25 |
| Nicole | Wat een prachtige route hebben jullie weer uitgekozen! | 24 jul. '25 |
| Lonneke | Wat mooi jongens😘 | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😂 😇 | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Wij ook 😊 | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Wat leuk dat je zo meegeniet. | 24 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😂😂😂 | 24 jul. '25 |
| Anja Vd Plasse | Mooie rit zeg en veel bruggen ook gezien Die blik… | 23 jul. '25 |
| Tineke | Top jongens. Heb weer een dag meegereisd. Met het… | 23 jul. '25 |
| Dorothe | Hilarisch verhaal en wat maken jullie mooie filmpjes.… | 23 jul. '25 |
| Peet | 🤣🤣 geweldig 🤣🤣 | 23 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Pfff een werkvakantie, maar de Spaanse wijn maakt… | 23 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Jazeker! Je moest de groeten terug hebben…😉 | 23 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Leuk hoor dat je zo meegeniet 😘 | 23 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Wij zien niet zo snel “beren op de weg” 😅 | 23 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Thanks! Zo leuk om ook anderen op deze manier mee… | 23 jul. '25 |
| Louis Busink | Wat een prachtig rit weer, en wat Europa/Spanje toch… | 23 jul. '25 |
| Ad | Prachtig!! En je hebt de groeten gedaan aan de gemsen?… | 23 jul. '25 |
| Tineke | Weer een heel bijzonder verhaal. En een prachtige… | 23 jul. '25 |
| Tineke | Hmmm | 23 jul. '25 |
| Tineke | Denk om de beren😄 | 23 jul. '25 |
| John | Wat een geweldige mooie omgeving ! Dit is waar je… | 23 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Het is inderdaad het ultieme genieten! | 22 jul. '25 |
| Frank | Ja dat is op meerdere plaatsen in Spanje waar je bijna… | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | De vele flatsen verraden dat er weer wat vee ergens… | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 🤓👍🏼 | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja, aanradertje Anja 🤔 | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😊👍🏼 | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Dat maakt dat het inderdaad nog extra binnenkomt,… | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Voor ons is het ook verrassend. Elke dag een nieuw… | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Je hebt goed opgelet Maarten 😂 De strakke blauwe… | 22 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Bijna goed 😅 | 22 jul. '25 |
| Tineke | Gave rit weer. Steeds even schrikken van de loslopende… | 22 jul. '25 |
| Goos | Was weer leuk om te lezen.. | 21 jul. '25 |
| Anja Vd Plasse | Prachtige route zeg 👌🏻🤩 | 21 jul. '25 |
| Jolanda | Ziet er weer geweldig uit hoor | 21 jul. '25 |
| Carolien Schiks | Supergaaf dit filmpje, ik kreeg de laatste niet geopend,… | 21 jul. '25 |
| Dorothe | Zo mooi het gebied waar jullie door heen rijden. Schitterend… | 21 jul. '25 |
| Maatje | Weer een mooie route👍 met geweldig blauwe strakke… | 21 jul. '25 |
| Susanne | Ik zou zeggen Doornroosje...?? 😁🤭 | 21 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Hahaha Theo en Thea: … en José, wat heb je in je… | 21 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Zo is het: op de kamelen! 😅 | 21 jul. '25 |

- Ellen en Peter: Dankjewel Maarten. Leuk dat…
- Maatje: Ellen en Peter👏👏 super…
- Ellen en Peter: Leuk dat je ons gevolgd hebt…
- Reinier Nederhoed: Alsof ik er bij was.....…
- Ellen en Peter: Lief, dankjewel Ada. Dan…
Alle reacties »