Reacties
Reacties 301 - 330 van 330
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ellen en Peter | 😊👍🏼 | 18 jul. '25 |
| Occo | Leuk beeldend geschreven. Ga zo door. | 18 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😊👍🏼 | 17 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Zolang hij me maar niet met vrouw Holle gaat vergelijken… | 17 jul. '25 |
| Lonneke | Raponsel en repelsteeltje on tour😊 Blijf maar komen… | 17 jul. '25 |
| Peter van der Meulen | Prachtig verhaal en film!! Veel plezier in de Pyreneeën! | 17 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😊👍🏼 | 17 jul. '25 |
| Goos | Weer genoten van dit 1e verslag. Top! | 17 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Hahaha dat zeiden wij ook al tegen elkaar, wie zal… | 17 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😉👍🏼 | 17 jul. '25 |
| Anja Vd Plasse | Ahhh weer heerlijk genieten van jullie bijzondere… | 17 jul. '25 |
| Frank | Leuk geschreven weer zo Peter! 🔝👍🏍️ | 17 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ik vond jouw vergelijking met die Disney figuur ook… | 17 jul. '25 |
| Bart | Hahahah echt smakelijk genoten van de blog😂🙌🏼… | 17 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja was echt vet, zowel van binnen als van buiten! | 17 jul. '25 |
| Nicole | Oh wow; dat is pas een écht kasteel ;-) Heel veel… | 17 jul. '25 |
| Occo | Mooi plan. Geniet ervan. | 14 jul. '25 |
| Reinier Nederhoed | Veel plezier en kom maar op met die prachtige verhalen… | 14 jul. '25 |
| Lonneke | Hele fijne reis hoor, wij genieten op afstand mee😘 | 12 jul. '25 |
| Ton | We zijn er klaar voor...alvast een goede voorbereiding… | 10 jul. '25 |
| Ad | Prachtig gebied!! Doe de groeten aan de gemzen, maar… | 10 jul. '25 |
| Louis Busink | Wordt weer genieten van de verslagen en beelden!! | 10 jul. '25 |
| Dorothe | Super. Kijk er naar uit. Alvast een hele mooie vakantie… | 10 jul. '25 |
| Marlies | Yessss, kom maar op met jullie verhalen | 10 jul. '25 |
| Ada | Leuk! Bij wie mag ik deze keer achterop? | 9 jul. '25 |
| Anja Vd Plasse | Ahhh leuk 👌🏻ik ga jullie met plezier weer volgen,… | 9 jul. '25 |
| Bertine | Ik ga jullie weer volgen. En met jullie gevatheid,… | 9 jul. '25 |
| Jeannette Kemps | Heerlijk om weer een beetje met jullie mee te reizen,… | 9 jul. '25 |
| Peet | Goede reis en veel plezier, wij gaan jullie weer volgen🤣🤣 | 9 jul. '25 |
| Nicole | wat leuk; kijk nu al uit naar jullie verhalen x | 9 jul. '25 |

- Ellen en Peter: Dankjewel Maarten. Leuk dat…
- Maatje: Ellen en Peter👏👏 super…
- Ellen en Peter: Leuk dat je ons gevolgd hebt…
- Reinier Nederhoed: Alsof ik er bij was.....…
- Ellen en Peter: Lief, dankjewel Ada. Dan…
Alle reacties »