Reacties
Reacties 101 - 150 van 330
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jolanda | Snap inderdaad dat je met pijn in je hart afscheid… | 31 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Leuk Maarten en lekker dat jullie ook even zijn weggeweest. | 31 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Floyd missen we enorm. | 31 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Daar houden we van 😊 | 31 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Zo voelt het inderdaad ook. | 31 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Heel rustig daar.😎 | 31 jul. '25 |
| Maatje | Hoi hoi👋👋Ellen en Peter, na een paar dagen zelf… | 30 jul. '25 |
| Tineke | Weer goedgedaan peep. En ieder zijn ding dan blijft… | 30 jul. '25 |
| Tineke | Helemaal natuurlijk.😀 | 30 jul. '25 |
| Dorothe | Dansend door de bergen. Prachtig. | 30 jul. '25 |
| Ton | Wat een mooie omgeving en rust zover we kunnen zien.… | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja dat doen ze zeker 🥹 | 30 jul. '25 |
| Coen Leijten | Zo houden jullie de banden wel lekker rond ja. Wel… | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Nou heb je die gierende banden gehoord? En ik maar… | 30 jul. '25 |
| Lonneke | wat is het mooi daar !!! en wat een encounter....en… | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😘👍🏼 | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😂😂😂 | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja precies! | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Het was ook schitterend. Het knipperen van het achterlicht… | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja, Peet maakt de routes en daar zoek ik de verblijven… | 30 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Haha allebei niet, maar wel ook heel lekker 😋 | 30 jul. '25 |
| Tineke | Wat een ontzettend prachtige route . En fijn dat jullie… | 29 jul. '25 |
| Nicole | Mooi zeg! | 29 jul. '25 |
| Nicole | Heb dat 'ns weekje op een boot gehad, misverstandje… | 29 jul. '25 |
| Anja Vd Plasse | Fantastico dit was echt de mooiste route tot nu toe… | 29 jul. '25 |
| Bertine | Wauw, wat een prachtige route. Even genoten van de… | 29 jul. '25 |
| Anja Vd Plasse | Altijd weer een verrassing waar zulke apen-padjes… | 29 jul. '25 |
| Hans de preud'homme | zie ik daar onze favoriete finas hierbas paté? Of… | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😂😂 | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja maar niet warmer dan 23 graden en een koele wind.… | 29 jul. '25 |
| Marlies | Was weer leuk om jullie ervaringen te lezen. Het verhaal… | 29 jul. '25 |
| Lonneke | Gelukkig van die fantastische vangrails langs die… | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 😂😂 | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja het is soms gewoon betoverend | 29 jul. '25 |
| Susanne | Gave trip hoor!! En Peter... adem in, adem uit...… | 29 jul. '25 |
| Susanne | Weer een prachtig avontuur, zowel de omgeving als… | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Jij????😂 | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Juist die afwisseling maakt het voor ons zo leuk. | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 🤔😇 | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Ja dat was het zeker. | 29 jul. '25 |
| Goos | Ik wist niet dat jij een beetje als ik bent.....hahahahahaha | 29 jul. '25 |
| Dorothe | Schitterend landschap. Mooie route met soms "heftige"… | 29 jul. '25 |
| Tineke | Weer goed jullie best gedaan met verhaal en foto's.… | 29 jul. '25 |
| Tineke | Mooie stek | 29 jul. '25 |
| Tineke | Wouw | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | 🤓👍🏼 | 29 jul. '25 |
| Ellen en Peter | Het huwelijk sloopt je… 😂 | 29 jul. '25 |
| Peet | Super gave foto's (en erg leuk verhaal :) ) weer… | 29 jul. '25 |
| Hans de preud'homme | Kapotte knie, kapot scheenbeen.... Gaar lekker Peet!!!!🤣 | 28 jul. '25 |
| Ellen en Peter | En zo smaakte het ook 😉 | 28 jul. '25 |

- Ellen en Peter: Dankjewel Maarten. Leuk dat…
- Maatje: Ellen en Peter👏👏 super…
- Ellen en Peter: Leuk dat je ons gevolgd hebt…
- Reinier Nederhoed: Alsof ik er bij was.....…
- Ellen en Peter: Lief, dankjewel Ada. Dan…
Alle reacties »