Van Torver naar Lanark

31 juli 2023 - New Lanark, Verenigd Koninkrijk

1. Lonneke:
    1 augustus 2023
    Wat ongeloofelijk prachtig spannend en knap👏👏👏 . Misschien foute opmerking, maar dat weer hoort er wel bij eigenlijk.
  2. Ellen en Peter:
    1 augustus 2023
    Nou, maar dat is echt hoor. Dat maakt het extra mystiek!
  3. Anja Vd Plasse:
    1 augustus 2023
    Wow goed gedaan zeg en respect met die regen en dan die Hardknott bedwingen. Ik twijfel nog hahaha of ik hem kan rijden, heb nog een alternatieve route gemaakt voor als het erg slecht weer is. Wij vertrekken zo meteen naar Hoek v Holland. Je kan ons volgen op Polarsteps als je dat leuk vind
    Succes weer voor vandaag.
  4. Ellen en Peter:
    1 augustus 2023
    Ik ga jullie zeker volgen. Vanaf volgende week wordt het weer beter zeggen ze 🙌🏻 En die Hardknot… niet te veel nadenken, rustig aan voetrem erbij en gas erop houden. Dan gaat het helemaal goed komen. Jullie hele fijne reis!
  5. Coen Leijten:
    1 augustus 2023
    Ellen, wat fijn dat je iemand bij je hebt die de hekken voor je open doet en weer sluit. Dat heb ik nou nooit.
    Mooi dat jullie de weg op de Hardknott voor jezelf hadden. Die moet ik toch echt eens een keer gaan rijden. Mooie uitdaging.
  6. Ellen en Peter:
    1 augustus 2023
    Zeker doen Coen en ik hou graag het hek voor je open😉
  7. Goos:
    1 augustus 2023
    Prachtig filmpje. En petje af hoor, de HKP onder deze omstandigheden!!!
  8. Ellen en Peter:
    Het was genieten!
  9. Rob:
    1 augustus 2023
    Mogen we ook verzoeknummers opgeven voor de achtergrond muziek? Riverdance lijkt me wel toepasselijk voor sommige passages 🕺🏼👯‍♀️
    Knappe rit hoor met 30%!
  10. Ellen en Peter:
    😂😂😂
  11. Marjelle:
    1 augustus 2023
    Supertof om het zo te zien. We zijn er jaren geleden geweest en hadden iets beter weer maar door jullie filmpje komen alle mooie herinneringen weer boven, tnx!
  12. Ellen en Peter:
    1 augustus 2023
    👍🏼het is ook echt fantastisch.
  13. Ad:
    1 augustus 2023
    De *Liquid Sunshine* die jullie met het filmpje hebben meegestuurd, is nu hier aangekomen!! Geniet er van!!!
  14. Ellen en Peter:
    Doen we zeker!
  15. Ben:
    1 augustus 2023
    Ik ben daar nog nooit geweest, maar lijkt bet veel op landschap van Wicklow, ten zuiden van Dublin.
  16. Ellen en Peter:
    1 augustus 2023
    Over twee weken zijn we daar in de buurt. Ik ben benieuwd…
  17. Tineke:
    3 augustus 2023
    Die wolkenluchten schitterend.
  18. Ellen en Peter:
    3 augustus 2023
    Lekker ruig, hoort echt bij het landschap.