Naam:
659
Video’s:
146

Over ons

Het mooiste dat er is, is samen op avontuur op de motor. We hebben er al vele kilometers opzitten en er komen er, als het aan ons ligt, nog vele, vele bij!

Over onze reis

We hadden een mooie reis uitgezet naar de Ukraïne. Door de vreselijke oorlog moesten we alles cancelen en een nieuw plan bedenken.
De trein van Düsseldorf naar Villach was al geboekt. Het noorden van Albanië  hadden we een paar jaar eerder bezocht en we hadden onszelf beloofd dit land absoluut nog verder te ontdekken. We besloten dus die kant op te gaan.  Natuurlijk rijden we andere routes dan een paar jaar geleden en voegen we er nog een paar nieuwe landen aan toe, waar we nog niet eerder met de motor waren. De reis brengt ons door Slovenië, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Kosovo en Macedonië naar Griekenland. Vanuit Griekenland duiken we het zuiden van Albanië in om met de ferry naar de hak van Italië te varen. Vanuit Italië rijden we door Zwitserland, Duitsland en België weer terug naar huis. We hebben 3 weken en zullen zoveel mogelijk de kleine wegen opzoeken.

Er liggen weer mooie avonturen op ons te wachten.

Bezochte landen

Wij hebben 36 landen (15%) bezocht:

Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Canada, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Ierland, IJsland, Indonesië, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Myanmar, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.