Dag 24, 23 augustus

23 augustus 2021 - Saint-Nicolas-de-la-Grave, Frankrijk

Vanmorgen worden we letterlijk wakker in de wolken. Een dichte en vochtige mist omhulde ons verblijf. Het zou in het dal weer mooi weer worden gelukkig. Het verslag van gisteren was meer een grappig verhaal. Alle gekheid op een stokje, ons verblijf bij La Ferme aux Sangliers was echt super, zeker een van de leukste. Dat van die rotzooi valt echt heel erg mee. Rien en zijn vrouw zijn super aardig en mevrouw kan koken als de beste. Haar jammetjes zijn om te smullen en het diner is echt super goed. We werden hartelijk uitgezwaaid door hen beiden en we vertrokken richting Saint Nicolas de la Grave, nabij Montauban. Afscheid nemen van de bergen valt nooit mee. Eigenlijk vreselijk. De bergen is voor ons als motorrijders echt een soort walhalla. Toch was de tocht vandaag echt leuk. Het begon al op de D 918 tot aan Arudy. Echt prachtig mooi met vele bochten door de heuvels en in een natuurgebied. Daarna binnendoor via allerlei smalle paden richting Gomer, Vidouze, en Marciac. In Marciac hebben we geluncht op het marktplein, een heel gezellig plekje. Daarna via Monclar sur Losse weer door gereden richting Auch. En via leuke weggetjes van Mirepoix via Lavit naar Saint Nicolas de la Grave, waar we vanavond slapen. Ik had lekkere kaas, wijn en vers fruit gehaald in de plaatselijke winkel hier. Daar hebben we heerlijk van genoten onder een lekker avond zonnetje. Morgen gaan we naar Chateauroux. Daarna zouden we nog overnachten in Rouen. We hebben besloten om na Chateauroux, woensdag dus, in 1x naar huis te rijden. We ruiken thuis zeg maar. Het motorrijden is na vandaag qua wegen een stuk saaier. Na bijna 4 weken is het goed zo . Als we nog in de bergen zouden rijden was het anders geweest. Nu op weg terug naar allen die ons lief zijn .

1. Nicole de Preudhomme:
    23 augustus 2021
    Geniet nog eventjes; hoop jullie gauw te zien als jullie weer in NL zijn! X
  2. Lonneke:
    Tot snel hoor jongens 😘
  3. Tineke:
    23 augustus 2021
    Welkom thuis ,wat het weer om te rijden betreft ziet het er goed uit. Beter dan verleden week. Vast een knuffel.🥰🥰
  4. Hans:
    24 augustus 2021
    Hoogste tijd voor een borrel in NL!!😁
  5. Coen Leijten:
    24 augustus 2021
    Ik ken dat. Als je de stal ruikt dan wil je naar huis. Nog een pittige etappe lijkt me. Goede reis nog. Hier wordt het saai zonder jullie reisverhalen 👏