Dag 2: Villandry-Ezkurra

1 augustus 2021 - Ezkurra, Spanje

Route Villandry-Ezkurra

Na een redelijke nacht, ingeluid met het traditionele kussengevecht, zijn we fris en fruitig opgestaan. Na een goed ontbijt en een hartelijk afscheid van de gastvrouw, laadden we onze motoren op voor de tweede monsterdag over de snelweg. En een monsterdag was het! Geen zwarte zaterdag, maar wel een zwarte zondag… na een kwartier rijden begon de eerste file en dit heeft geduurd tot aan de afslag richting Liposthey! Kortom vrijwel de hele dag file gereden. Natuurlijk op z’n Frans; we passen ons graag aan aan het land waar we rijden😜. In Nederland zouden we erom vervloekt worden, maar eerlijk is eerlijk, het schoot wel lekker op 😇.

Onderweg dag 2

Het landschap werd steeds mooier en eenmaal in Spanje doemden de Pyreneeën ( of althans de uitlopers daarvan) voor ons op. Na drie bochten waren we de hele file ellende alweer vergeten Hier hebben we het voor gedaan! We slapen vannacht in Hostal Ezkurra. Een echt trots Baskisch dorp met fantastische mensen. Jongens, wat is het leven mooi, om te janken zo mooi🎵🎶