Op naar een nieuw avontuur!

4 augustus 2022 - Zundert, Nederland

Deze zomer weer tijd voor een nieuw motoravontuur. Dit keer doorkruisen we 14 landen. We vertrekken uit Nederland en gaan via Duitsland met de autotrein naar Oostenrijk. Vervolgens rijden we via Slovenië, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Kosovo en Noord-Macedonië naar Griekenland. We nemen de ferry vanuit Albanië naar de hak van Italië en rijden via Zwitserland, Duitsland en België weer terug naar huis.

We zullen jullie in woord en beeld meenemen op onze reis. Het belooft weer een avontuur te worden.Nog een paar dagen om de voorbereidingen te treffen en dan kunnen we eindelijk vertrekken.

1. Carolien:
    4 augustus 2022
    We kunnen niet wachten op jullie verhalen..... Heel veel plezier, avontuur en veilige kilometers gewenst!
  2. Ellen en Peter:
    7 augustus 2022
    Wij zijn ook de dagen aan het aftellen. Dinsdagmiddag vertrekken we🎉
  3. Anja Vd Plasse:
    4 augustus 2022
    Leuk ik ben benieuwd naar jullie reis en volg graag mee. Staat ook nog op ons lijstje Griekenland 😉
  4. Ellen en Peter:
  5. Ad:
    4 augustus 2022
    Hou die zwarte ronde dingen onder je en kom weer veilig thuis!!! Veel plezier.
  6. Ellen en Peter:
    7 augustus 2022
    Ik ga m’n best doen. Maar twee idioten hé, dus je weet maar nooit😉😇
  7. Ton:
    4 augustus 2022
    Leuk om jullie motortrip te volgen...we zien er naar uit.
    Veilige km verders en hou de boel heel.
  8. Thomas Tielemans:
    4 augustus 2022
    Ik volg jullie motor trip met belangstelling mede omdat ik volgend jaar ook Griekenland wil bezoeken met de motor en dan op de terugweg via Roemenië de Transfăgărășan-pas wil nemen. Veilige km's wens ik jullie en gezond weer thuis. Veel plezier!
  9. Ellen en Peter:
    7 augustus 2022
    De Transfāgārāsan zouden we eigenlijk dit jaar gaan doen, in onze geplande trip naar de Oekraïne. Om bekende redenen hebben we deze trip tot nader orde uitgesteld. Maar plan B wordt volgens mij ook erg mooi. Leuk dat je ons gaat volgen. We zijn de dagen aan het aftellen. Dinsdagmiddag gaan we dan eindelijk vertrekken😎
  10. Louis Busink:
    4 augustus 2022
    Goede en behouden reis, kom maar op met je verhalen en foto's
  11. Ellen en Peter:
    7 augustus 2022
    Dankjewel. Leuk dat je ons gaat volgen. We zijn de dagen aan het aftellen. Dinsdagmiddag gaan we dan eindelijk vertrekken😎
  12. John:
    5 augustus 2022
    Maak weer mooie herinneringen en veilige kilometers ! Geniet er van ! We gaan jullie volgen !
  13. Ellen en Peter:
    7 augustus 2022
    Thanks! Onwijs veel zin in. Leuk dat je ons gaat volgen. We zijn de dagen aan het aftellen. Dinsdagmiddag gaan we dan eindelijk vertrekken😎
  14. Coen Leijten:
    5 augustus 2022
    Gave trip weer. Veel plezier, en ik ga jullie avontuur natuurlijk volgen.
    Grt Coen
  15. Ellen en Peter:
    7 augustus 2022
    Thanks! Leuk dat je ons gaat volgen. We zijn de dagen aan het aftellen. Dinsdagmiddag gaan we dan eindelijk vertrekken😎
  16. Marten Wiersma:
    5 augustus 2022
    Veel plezier, ga jullie volgen.
  17. Ellen en Peter:
  18. Menno:
    10 augustus 2022
    Super benieuwd naar jullie nieuwe avontuur!!!
  19. Ellen en Peter:
    10 augustus 2022
    Wij ook hahaha. De trein hebben we in ieder geval al overleefd😅