Dag 1: Zundert-Villandry

31 juli 2021 - Zundert, Nederland

Route Zundert-Villandry

Eindelijk vakantie! Onze reis naar Spanje en Portugal gaat beginnen. Omdat we zoveel mogelijk tijd in Spanje en Portugal willen besteden, hebben we ervoor gekozen in twee dagen via de snelweg naar Noord Spanje te rijden. Vanmorgen om 7.30 vertrokken we vanuit Zundert.  16 graden, bewolkt en een dreigende lucht. Vandaag is het zwarte zaterdag en dus verwachtten we veel drukte en files. Maar niets was minder waar.

Eerste stop

Het was ongekend rustig op de weg. Rond Parijs was het druk, bij de tolpoorten hadden we een klein beetje oponthoud, maar voor de rest was het rustig en droog!

Tweede stop

Rond 16.00 zijn we aangekomen in Villandry, een lief dorpje (of stadje?) met een mooi kasteel en schitterende tuinen erbij.

Epicerie Gourmande

VillandryKasteel VillandryKasteeltuinen

Na een aantal heerlijke Franse wijntjes en een Chevre chaud, vroeg ons mandje in. Morgen nog een dag snelweg en daarna gaat het avontuur beginnen. Bon nuit!

1. Lonneke:
    31 juli 2021
    Een 'aantal wijntjes' ....😂
  2. Ellen en Peter:
    1 augustus 2021
    Ze smaken hier beter denk ik😅
  3. Ton:
    31 juli 2021
    Goed bericht van jullie...fijne reis verder en rechtop blijven he met die 2 wielers.
  4. Ellen en Peter:
    1 augustus 2021
    Dat is wel de bedoeling ,Ton😉
  5. Ton:
    1 augustus 2021
    Een fijne vakantie. Ik kijk weer uit naar het reisverhaal.
  6. Ellen en Peter:
    2 augustus 2021
    Dank je Betty. We proberen elke dag wat te posten.
  7. Bertine:
    1 augustus 2021
    Veilige reis gewenst. Waar is jullie bagage? Alles in die 4 koffers kunnen stoppen?
    Ps ik ken jullie niet, maar wilde volgen ( al sinds jullie vorige motorreis op reislogger) ivm gezamenlijke passie: motorrijden.
  8. Ellen en Peter:
    2 augustus 2021
    Wat leuk Bertine dat je ons weer volgt. We hebben alles inderdaad in de vier koffers. Alles strak georganiseerd en zelfs nog wat plek over😂
  9. Nico van der Laan:
    1 augustus 2021
    Mooi verslag. Ik volg jullie graag. Misschien ook even in grote stappen de route vermelden.
  10. Ellen en Peter:
    2 augustus 2021
    Leuk Nico dat je ons volgt. Dank je voor je tip. We zullen elke dag de route erbij zetten. 👍🏼