Reacties
Reacties 101 - 150 van 247
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bertine | OMG wat heb ik moeten lachen, ook nog even de tekst… | 6 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Uiteindelijk was het 45 graden en eigenlijk ook niet… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Laat Peet maar schuiven… never a dull moment. | 5 aug. '24 |
| Anja Vd Plasse | Hahaha schitterend in je blote Sjakie heen en weer… | 5 aug. '24 |
| Nico Landsman | Het is weer een schitterend verhaal!!! | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Het was wel gênant hoor, maar we hebben er vreselijk… | 5 aug. '24 |
| Maatje | Wat gezellig even 2 dagen met jullie dierbaren samen… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Ja er is altijd wat, laat Peet maar sjouwen😂 | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Het was echt hilarisch en heerlijk om de zware dag… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | 😂😂😂😂 | 5 aug. '24 |
| Louis Busink | Geweldig verhaal weer! | 5 aug. '24 |
| Dorothe | Haha, zo leuk verhaal... Moet het niet visualiseren… | 5 aug. '24 |
| Nicole | 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣, ik krijg dat… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Ja we komen weer van alles tegen. Maar de uitdagingen… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Ja die boot was hilarisch. Dan weet je weer dat je… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | We knijpen onszelf regelmatig in onze arm om zeker… | 5 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Thanks! Was echt een feestje 🍾 | 5 aug. '24 |
| Ton | Wat een mooie motordag om te zien om mee te beleven.… | 4 aug. '24 |
| Coen Leijten | Zo, dat is mazzzel met die boot. Lekkere ijscoupe… | 2 aug. '24 |
| Maatje | wauw wauw wat hebben jullie tot heden hele mooie dorpjes… | 2 aug. '24 |
| Nicole | Heel veel plezier met jullie reünie! | 2 aug. '24 |
| Ellen en Peter | 😂😂😂 | 1 aug. '24 |
| Carolien Schiks | Pffff motorrijden is geweldig, maar dit doe dit jullie… | 1 aug. '24 |
| Ellen en Peter | 👍🏼👍🏼 | 1 aug. '24 |
| Ellen en Peter | 👍🏼👍🏼 | 1 aug. '24 |
| Dorothe | Weer een prachtige rit. En die off road🥹🤨...… | 1 aug. '24 |
| Anja Vd Plasse | Geniet maar lekker van de tijd met vrienden en familie!… | 1 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Leuk dat je meegeniet. En inderdaad moet je ze zelf… | 1 aug. '24 |
| Ellen en Peter | De motoren doen het heel goed tot nu toe💪🏻👍🏼 | 1 aug. '24 |
| Ellen en Peter | Ja echt geweldig hier! | 1 aug. '24 |
| Piet Roodzant | Zo, even zitten genieten van het reisverslag tot nu… | 1 aug. '24 |
| Ton | Weer een mooie en warme dag gezien van jullie. Hou… | 1 aug. '24 |
| Peter van der Meulen | Mooi Peet! Lekkere wegen door mooi landschap | 31 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Ja de trein is best een dingetje 😅 Heet is het… | 31 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Leuk! Er komen nog mooie momenten aan die we zeker… | 31 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Hahahah ja en z’n Unox-muts onder zijn helm 😂 | 31 jul. '24 |
| Anja Vd Plasse | Mooi daar 👍🏻maar pff wat heet 🥵 voorjaar… | 31 jul. '24 |
| Dorothe | Wat is het er prachtig op Corsica. Super. Ben nu al… | 30 jul. '24 |
| Ton | Ik val in herhaling maar wat een mooie tocht dat jullie… | 30 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Ja dat is ook wel heel speciaal zo’n reünie. Jammer… | 30 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Peter rijdt al vanaf z’n 18-de. Ik vanaf m’n 36… | 30 jul. '24 |
| Tineke | Wat een blauwe luchten. Dat maakt het allemaal nog… | 30 jul. '24 |
| Anja Vd Plasse | Wat genieten jullie hè 👍🏻ik ben erg benieuwd… | 30 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Wat heerlijk om te horen! Blijf maar lekker achterop… | 29 jul. '24 |
| Ellen en Peter | We hebben nog wel een paar goede adressen voor jullie😘 | 29 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Absoluut! | 29 jul. '24 |
| Bertine | Prachtig om jullie reisverhaal te lezen. (Peter de… | 29 jul. '24 |
| Nicole | Wie weet; wil er al heel lang graag eens naar toe! | 29 jul. '24 |
| Ad | Geweldig!! Dat is GENIETEN (met hoofdletters) | 29 jul. '24 |
| Ellen en Peter | Ook tof om met de camper te doen. Wordt wel een uitdaging… | 29 jul. '24 |


- Coen Leijten: Ik liep een beetje achter…
- Ellen en Peter: Super leuk om te horen Bertine.…
- Ellen en Peter: Het was een heerlijke reis.…
- Ellen en Peter: Een heerlijke reis en voor…
- Bertine: Beetje laat, de reis is voorbij…
Alle reacties »