Reacties

Reacties 101 - 150 van 247

Naam Reactie Datum
Bertine OMG wat heb ik moeten lachen, ook nog even de tekst… 6 aug. '24
Ellen en Peter Uiteindelijk was het 45 graden en eigenlijk ook niet… 5 aug. '24
Ellen en Peter Laat Peet maar schuiven… never a dull moment. 5 aug. '24
Anja Vd Plasse Hahaha schitterend in je blote Sjakie heen en weer… 5 aug. '24
Nico Landsman Het is weer een schitterend verhaal!!! 5 aug. '24
Ellen en Peter Het was wel gênant hoor, maar we hebben er vreselijk… 5 aug. '24
Maatje Wat gezellig even 2 dagen met jullie dierbaren samen… 5 aug. '24
Ellen en Peter Ja er is altijd wat, laat Peet maar sjouwen😂 5 aug. '24
Ellen en Peter Het was echt hilarisch en heerlijk om de zware dag… 5 aug. '24
Ellen en Peter 😂😂😂😂 5 aug. '24
Louis Busink Geweldig verhaal weer! 5 aug. '24
Dorothe Haha, zo leuk verhaal... Moet het niet visualiseren… 5 aug. '24
Nicole 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣, ik krijg dat… 5 aug. '24
Ellen en Peter Ja we komen weer van alles tegen. Maar de uitdagingen… 5 aug. '24
Ellen en Peter Ja die boot was hilarisch. Dan weet je weer dat je… 5 aug. '24
Ellen en Peter We knijpen onszelf regelmatig in onze arm om zeker… 5 aug. '24
Ellen en Peter Thanks! Was echt een feestje 🍾 5 aug. '24
Ton Wat een mooie motordag om te zien om mee te beleven.… 4 aug. '24
Coen Leijten Zo, dat is mazzzel met die boot. Lekkere ijscoupe… 2 aug. '24
Maatje wauw wauw wat hebben jullie tot heden hele mooie dorpjes… 2 aug. '24
Nicole Heel veel plezier met jullie reünie! 2 aug. '24
Ellen en Peter 😂😂😂 1 aug. '24
Carolien Schiks Pffff motorrijden is geweldig, maar dit doe dit jullie… 1 aug. '24
Ellen en Peter 👍🏼👍🏼 1 aug. '24
Ellen en Peter 👍🏼👍🏼 1 aug. '24
Dorothe Weer een prachtige rit. En die off road🥹🤨...… 1 aug. '24
Anja Vd Plasse Geniet maar lekker van de tijd met vrienden en familie!… 1 aug. '24
Ellen en Peter Leuk dat je meegeniet. En inderdaad moet je ze zelf… 1 aug. '24
Ellen en Peter De motoren doen het heel goed tot nu toe💪🏻👍🏼 1 aug. '24
Ellen en Peter Ja echt geweldig hier! 1 aug. '24
Piet Roodzant Zo, even zitten genieten van het reisverslag tot nu… 1 aug. '24
Ton Weer een mooie en warme dag gezien van jullie. Hou… 1 aug. '24
Peter van der Meulen Mooi Peet! Lekkere wegen door mooi landschap 31 jul. '24
Ellen en Peter Ja de trein is best een dingetje 😅 Heet is het… 31 jul. '24
Ellen en Peter Leuk! Er komen nog mooie momenten aan die we zeker… 31 jul. '24
Ellen en Peter Hahahah ja en z’n Unox-muts onder zijn helm 😂 31 jul. '24
Anja Vd Plasse Mooi daar 👍🏻maar pff wat heet 🥵 voorjaar… 31 jul. '24
Dorothe Wat is het er prachtig op Corsica. Super. Ben nu al… 30 jul. '24
Ton Ik val in herhaling maar wat een mooie tocht dat jullie… 30 jul. '24
Ellen en Peter Ja dat is ook wel heel speciaal zo’n reünie. Jammer… 30 jul. '24
Ellen en Peter Peter rijdt al vanaf z’n 18-de. Ik vanaf m’n 36… 30 jul. '24
Tineke Wat een blauwe luchten. Dat maakt het allemaal nog… 30 jul. '24
Anja Vd Plasse Wat genieten jullie hè 👍🏻ik ben erg benieuwd… 30 jul. '24
Ellen en Peter Wat heerlijk om te horen! Blijf maar lekker achterop… 29 jul. '24
Ellen en Peter We hebben nog wel een paar goede adressen voor jullie😘 29 jul. '24
Ellen en Peter Absoluut! 29 jul. '24
Bertine Prachtig om jullie reisverhaal te lezen. (Peter de… 29 jul. '24
Nicole Wie weet; wil er al heel lang graag eens naar toe! 29 jul. '24
Ad Geweldig!! Dat is GENIETEN (met hoofdletters) 29 jul. '24
Ellen en Peter Ook tof om met de camper te doen. Wordt wel een uitdaging… 29 jul. '24

 « Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »