Prinsenbeek

14 augustus 2019 - Prinsenbeek, Nederland

Gisteren was het alweer, dat onze trein vanuit Innsbruck in Düsseldorf aankwam. Bij vertrek hadden we wederom 90 minuten vertraging, maar we kwamen maar twintig minuten te laat aan in Düsseldorf. Plat op de tank liggend om je hoofd niet te stoten, reden we rond half 11 de trein af. Ik moet zeggen dat het op- en - afrijden een stuk minder spannend was dan drie weken geleden. Dat is ook vrij logisch, want in die drie weken elke dag rijden, zijn mijn geweldige BMW en ik een soort van symbiotische eenheid geworden. Het was zo’n 16 graden en de zon scheen. Bij Düsseldorf waren ze flink aan de weg bezig waardoor we in een file stonden waar we helaas niet op z’n “ motors” langs konden: welkom in west Europa🥴.Tussen Tilburg en Eindhoven werden we verwelkomd door een oer- Hollandse wolkbreuk! Maar met onze eigen warme douche in het zicht, konden we ook hier de lol wel van inzien.

Het is ook weer heerlijk om thuis te zijn. Het reizen blijft echter kriebelen, dus we hebben de volgende vakantie al besproken. In de zomer van 2020 gaan we met de motor  de Himalaya over. Wie weet houden we dan ook weer een blog bij. Wij vonden het heel erg leuk om onze avonturen en verhalen met jullie te delen. Dank jullie wel voor de interesse en de leuke reacties en wie weet tot volgend jaar!

ps: voor degene die geïnteresseerd zijn in de routes of als je eventuele andere vragen hebt kan je altijd contact met ons opnemen via de mail: [email protected]

1. Nico van der Laan:
    14 augustus 2019
    Dank je voor het delen van jullie reis belevenis. Ik wil volgend jaar weer een enthousiaste lezer zijn.
    Tot laterz. Gr Nico
  2. Ellen en Peter:
  3. Lonneke:
    14 augustus 2019
    Fantastisch om jullie zo te volgen ! Het is toch goed om elke dag te horen over jullie enthousiasme en dat alles goed ging ! Dankjewel !
    Nu op naar Hans en de Himalaya ! 😷
  4. Ellen en Peter:
    🥴👍🏼
  5. Monique:
    14 augustus 2019
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Geweldig.
    Veel plezier met de napret en natuurlijk de voorpret voor volgend jaar!
  6. Ellen en Peter:
  7. Peter:
    14 augustus 2019
    op de bonnefooi in Innsbruck op de trein gestapt ?
  8. Ellen en Peter:
    14 augustus 2019
    Nee, ook dit moet je van te voren reserveren...
  9. Carolien:
    14 augustus 2019
    Hé Peter en Ellen, het was geweldig om op deze manier met jullie mee te reizen 😃 ik was stiekem wel een beetje jaloers 😉 dankjewel voor de leuke verhalen foto's en video's. Een fantastisch voorproefje voor jullie echte droomreis 👍
  10. Ellen en Peter:
  11. Tineke:
    15 augustus 2019
    Ben net blij dat jullie heelhuids thuis zijn. Ik laat het maar even zo😁 maar ik gun jullie het volgend avontuur van harte.
  12. Ellen en Peter:
    15 augustus 2019
    😘😘
  13. Trudie Lens:
    16 augustus 2019
    Mooi voor uitzicht en wat kan ik je moeder snappen Ellen.
  14. Ellen en Peter:
    16 augustus 2019