Nieuwe reis zomer 2021: Noord Spanje en (stukje) Portugal

24 juli 2021 - Zundert, Nederland

Beste volgers,

Na ons avontuur naar Albanië in 2019 was het plan voor de volgende reis de Himalaya. Door Covid 19 gaat deze reis over de Himalaya voor het tweede jaar op rij helaas niet door, maar in Europa is er gelukkig nog genoeg te ontdekken voor ons. We hebben besloten Noord Spanje en een noordelijk puntje van Portugal te gaan ontdekken op de motor. De route die we uitgezet hebben leidt ons langs de kust van de Golf van Biskaje, de costa Verde, de Picos de Europa, verschillende nationale parken en een klein stukje Portugal. We gaan over asfalt, boeren wegen en off-road wegen. Zin om ons te volgen en met ons mee te genieten? We zullen elke dag verslag doen van ons avontuur!

1. Ton:
    24 juli 2021
    Geniet er lekker van en veilige km. We zullen jullie volgen met veel plezier en horen wel van Peter hoe het is geweest.
  2. Lonneke:
    24 juli 2021
    Prachtige reis denk ik, geniet er van!!!
  3. Petra:
    Geniet ervan ! Zal ook n mooie trip worden
  4. Marlijn:
    Ik volg graag! Alvast een top-reis gewenst, Géza & Marlijn
  5. John:
    25 juli 2021
    Geniet er van ! Rust lekker uit ! Hier gaat alles gewoon door !
  6. Nicole de Preudhomme:
    Veel plezier!! 😘
  7. Tineke:
    25 juli 2021
    Heel veel plezier en veilige km. 🤗 en geniet van elkaar. T
  8. Maarten van Dongen:
    25 juli 2021
    Peter en Ellen. Dat wordt weer een mooie trip voor jullie met de 🏍🏍 wij wensen jullie een hele🌞 mooie fijne vakantie toer toe👊en zeker genieten saampjes 🤗 veel groetjes Maarten en charlotte
  9. Hans:
    25 juli 2021
    Veel plezier! (en doe voorzichtig!!!)
  10. Remco:
    25 juli 2021
    Dat is weer eens iets anders dan Zundert 😜 Klinkt prachtig. Geniet ervan samen.
  11. Karin:
    25 juli 2021
    Dat wordt weer genieten, heel veel plezier en vooral veilige kolometers! 🏍
  12. Lisette Vermeeren:
    26 juli 2021
    Met jullie uitgebreide voorbereiding wordt ook dit vast weer een prachtige reis. Drive safe. En veel plezier.
  13. Tineke:
    31 juli 2021