Innsbruck

12 augustus 2019 - Innsbruck, Oostenrijk

Route Hintertux-Innsbruck

Vanmorgen werd ik dus wakker met een gezicht waarvan de gehele rechterkant gezwollen was. Gelukkig sloegen de medicijnen goed aan en halverwege de middag was de zwelling weer tot redelijk normale proporties afgenomen. Genoeg hierover, want ik heb er vandaag niet minder om genoten. Na het ontbijt scheen de zon in Hintertux. De temperatuur was rond de 15 graden dus we besloten de wintervoering in de jassen te hangen ( ja, wij zijn grote koukleumen) en te gaan voor de Zillerhochstrasse. We hebben deze rit al meerdere malen gereden, maar het blijft mooi. Halverwege reden we de dichte mist in en moesten we het qua uitzicht doen met de herinneringen uit vorige ritten over deze weg. Voor degene die hem niet kennen, hij is op vele plekken behoorlijk smal, met flinke haarspeldbochten en meestal geen reling aan de stijle afgrond. Dát rijden met minder dan 10 meter zicht, vond ik toch een behoorlijke uitdaging. Gelukkig riep Peet af en toe wanneer er een haarspeldbocht kwam, zodat ik niet over het randje ging😂😂😂 We hebben weer enorm gelachen! De rest van de dag lekkere landweggetjes genomen, totdat we wel erg in de richting van de zwarte lucht gingen. We besloten alvast onze regenpakken aan te trekken en op het moment dat we onze helmen weer opzetten, brak de hel los. Wat een water!!! We hebben een paar bochten geskipt en zijn vrij direct richting het station in Innsbruck gereden, waar het gelukkig weer droog was. De motoren staan inmiddels al op de trein. Nu is het wachten tot we in de coupé kunnen. Het komt weer met bakken naar beneden, flinke onweer en een en al gezelligheid met de vele nationaliteiten hier op het perron. We vermaken ons prima. Morgen weer thuis. Honden, kinderen, familie, vrienden en .... m’n eigen bed. Ook wel weer een heerlijk vooruitzicht!

ps: foto’s en films van deze dag komen nog...

1. Lonneke:
    12 augustus 2019
    ' een paar bochten geskipt' 😳😳😳😳😳na dat stukje wat je daarvoor schrijft lees ik het als toch de afgrond ingestort en uitgekomen op het station😳😳😳😳😳 slapstick😄
  2. Ellen en Peter:
    12 augustus 2019
    Hahahaha en daar zijn dan weer geen beelden van.
  3. Michiel:
    Welkom terug! 😊
  4. Ellen en Peter:
    Thanks!
  5. Nicole de Preudhomme:
    Zal fijn zijn jullie weer te zien! Tot morgen X
  6. Ellen en Peter:
    12 augustus 2019
    Ja, vinden we ook. En kan ik miss Rose en mr.Blue bewonderen🥰
  7. Peter:
    12 augustus 2019
    Op de 'bonnefooi' met de trein terug?
  8. Ellen en Peter:
    Alles gepland😉
  9. Tineke:
    12 augustus 2019
    welkom weer thuis. Ik hoop dat jullie kunnen slapen vannacht..Ben heel blij dat ik jullie weer heelhuids kan knuffelen van de week. kus
  10. Ellen en Peter:
    Ik ook mam😘
  11. Nico van der Laan:
    12 augustus 2019
    Welkom in ons mooie landje. Prachtig die herinneringen die jullie hebben. Ik heb met heel veel plezier genoten van jullie verslagen. Ga het missen. Fijne tijd weer thuis.
  12. Ellen en Peter:
    13 augustus 2019
    Dankjewel en super leuk dat je genoten hebt van de verhalen. Ik kan je verklappen dat de “live-versie” nog leuker was😉
  13. Trudie Lens:
    13 augustus 2019
    Nou dat eigen bedje staat opgemaakt op je te wachten en nog een goede reis van het laatste stukje.
  14. Ellen en Peter:
    Heerlijk ! Dankjewel
  15. Thomas Tielemans:
    13 augustus 2019
    Jullie hebben een mooie reis achter de rug, leuk dat ik heb mogen meegenieten. In 2021 ga ik ook die richting in dus heb alles zo goed mogelijk opgeslagen en probeer er zo mijn voordeel mee te doen.
  16. Ellen en Peter:
    13 augustus 2019
    Wat leuk! Als je geïnteresseerd bent in de routes... we delen ze graag.
  17. Thomas Tielemans:
    13 augustus 2019
    Ik zou de routes graag willen ontvangen, ben lid van MyRoute-App maar kan eventueel ook via email denk ik.
  18. Ellen en Peter:
    13 augustus 2019
    Misschien het makkelijkst om even via de mail af te stemmen. Dan kan je het beste even Peter mailen: [email protected]
  19. Thomas Tielemans:
    14 augustus 2019
    Hoi Ellen, heb geprobeerd Peter een email te sturen maar krijg telkens een melding "mail delivery failed", zou het kunnen dat er een fout zit in het opgegeven e-mailadres.
  20. Ellen en Peter:
    14 augustus 2019
    [email protected] is het juiste adres... anders kan je het ook via mijn e-mail doen: [email protected]