Eindelijk!

21 juli 2019 - Düsseldorf, Duitsland

Zo ontzettend lang pielen met het vastsjorren🤪

Eindelijk is het de dag dat onze reis start. Vanavond gaan we met de motoren op de trein in Düsseldorf. Die brengt ons naar Innsbruck. Vanmorgen de koffers gepakt en alles past er weer ruim op. Je hebt ook niet veel nodig als je de hele dag op de motor zit 😉. Nog even de kettingen gesmeerd, helmen schoongemaakt en extra aandacht aan de hondjes. Want die gaan we zeker missen.

We zijn aangekomen in Düsseldorf. De motoren hebben we geparkeerd op het terrein waar de trein vertrek. Wat eten en drinken bij het station en dan met de motor de trein op. Dat was wel even wennen. Met je kin op je tank ( anders stoot je je hoofd) is je balans toch echt even anders. Maar hij staat, vooraan nog wel😁. De trein heeft helaas 90 minuten vertragingen, wat op zich nog weinig is als je ziet hoe ze bezig zijn met het vast sjorren van alle motoren.  We hebben een “hutje” in de trein, met z’n tweeën,  waar we slapen. Dat is althans het plan. Slapen in een trein is niet mijn favoriete bezigheid, maar met de lucht van onze motor laarzen, krijg je zelfs een reus plat😉. Het zal dus allemaal wel goed komen. Morgen rond 8.45 in Innsbruck met 30 graden is ons beloofd. We gaan ervoor

1. Michiel:
    21 juli 2019
    Mooie reis, geniet er van!
  2. Ellen en Peter:
  3. Bjorn Knapen:
    21 juli 2019
    Whauw, klinkt erg goed!, de trip die jullie gaan maken!! Veel plezier en goede reis 😎👍🏻
  4. Ellen en Peter:
  5. Elga van Appeldoorn:
    Heel veel plezier! Maak er en mooie reis van. Ik blijf jullie volgen. 👋👋
  6. Ellen en Peter:
  7. Frank Van der Aa:
    21 juli 2019
    Veel plezier en mooie rit de komende dagen.
  8. Ellen en Peter:
  9. Ellen:
    21 juli 2019
    Veel veilige km en vooral genieten met een hoofdletter G! Ik blijf jullie volgen!👍🏻
  10. Ellen en Peter:
    Goede naam😉 👍🏼
  11. Ton:
    21 juli 2019
    Heel veel reisplezier en houw hem aan de grond zoals het moet
  12. Ellen en Peter:
  16. Ellen en Peter:
    🥰 👍🏼
  17. Nicole de Preudhomme:
    22 juli 2019
    Het is ff wennen; voor het eerst sinds lange tijd zomer vakantie zonder ons :-) , gelukkig maken we dat in het najaar goed! Heel veel plezier, geniet van jullie avontuur! X
  18. Frank Van der Aa:
    25 juli 2019
    Lijkt mij ook heel moeilijk en eng om te doen, je motor zo’n trein oprijden en dat met je kin op je tank is het helemaal lastig.
    En vaak zitten er ook oliesporen op zo’n trein, brr eng hoor.

Hopelijk hebben jullie redelijk goed geslapen in de trein, Ellen en Peter.
  19. Ellen en Peter:
    25 juli 2019
    Slapen in de trein is niet echt top. Maar ach, was wel weer leuk.